Tani kredyt w programie Mieszkanie dla Młodych 2014

W końcu w 2013 roku potaniały kredyty mieszkaniowe. Oczywiście wszystko dzięki temu, że mamy w Polsce coraz to niższe stopy procentowe. Jak zawsze każdy kij ma dwa końce. Jeżeli oszczędzasz pieniądze na lokacie aby kupić mieszkanie to nie wyjdzie Ci to na dobre ponieważ niskie stopy procentowe to mały zysk z lokaty. Co innego jeśli chcesz wziąć kredyt hipoteczny, tutaj zyskasz dość sporo.  Sprawdź jaki kredyt wybrać w programie Mieszkanie dla Młodych.

Aktualnie dzięki obniżce stóp procentowych moja rata kredytu od stycznia 2013 do teraz ( maj 2013) spadła o 50 zł. To fajne uczucie, zamiast płacić 600 złotych miesięcznie, płacę 550 zł. Zaczynam żałować, że mam długi okres spłaty kredytu, bo gdybym miał mniejszy to raty były by wyższe, a co za tym idzie obniżka stóp procentowych poczyniła by jeszcze większy zysk dla mnie.

Przy wyborze kredytu warto złożyć zapytanie w wielu bankach oraz u wielu doradców finansowych. Przeszedłem przez to i wiem co mówię, od każdego dostawałem inne oferty. Dlatego polecam wybrać podobną drogę do mojej i wybrać najlepszą ofertę. W tym celu warto skorzystać z porównywarki kredytów, która znajduje się poniżej - złóż zapytanie, oni oddzwonią i przedstawią Ci warunki!

Gdy już zdobędziesz wszystkie oferty, to decyzja będzie dużo łatwiejsza. Pamiętaj, że program rządowy Mieszkanie dla Młodych 2014 to okazja aby kupić swoje wymarzone cztery kąty dużo taniej! Zerknij do naszego kalkulatora dopłat do kredytu w programie Mieszkanie